لزوم آمادگی کامل در برابر تبلیغات مسموم فضای مجازی

در دنیای مجازی باید با آمادگی کامل به هجمه‌ها و تبلیغات مسموم پاسخ مناسب داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری مازندران در کارگروه رصد فضای مجازی که در صدا و سیمای مرکز مازندران برگزار شد، گفت: در دنیای مجازی باید با آمادگی کامل به هجمه‌ها و تبلیغات مسموم و مطالب زهرآگین پاسخ مناسب داده شود.

او همچنین از ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از سوی رییس قوه قضاییه به تمامی واحد‌ها و دستگاه‌های قضایی خبر داد و افزود: شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در کشور تشکیل شد تا انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ با امنیت بالا و پرشور برگزار شود.

کریمی دادستان مرکز استان هم در این نشست گفت: با صاحبان رسانه‌های مجازی و افراد فعال در این عرصه که با سیاه نمایی و القاء ناامیدی، ناکارآمدی نظام را تبلیغ می‌کنند برخورد قانونی و قضایی می‌شود.

او از رسانه‌ها خواست تا با رعایت قانون انتخابات و پرهیز از تهمت و تخریب مسئولان در برگزاری انتخابات پیش رو یاریگر باشند.

ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این نشست با اشاره به اینکه معاونت فضای مجازی مجموعه تازه شکل گرفته در رسانه ملی است، گفت: با راه اندازی معاونت فضای مجازی در صدا و سیما، تولید محتوای مناسب، امید افرین و تهیه گزارش‌های به روز و مستند‌های سازنده در اولویت برنامه‌های مرکز قرار می‌گیرد.

او با ابراز خرسندی از هم افزایی رسانه ملی با رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز و نهاد‌های انقلابی، افزود: رسانه ملی هم بارصد رویداد‌ها و محتوای موجود در فضای مجازی به شبهات و ایجاد فضای مسموم توسط رسانه‌های معاند باتمام توان پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار