استقبال الجزایر از سرمایه گذاران سوری در این کشور

الجزایر در چارچوب تفاهمنامه‌های سیاسی و اقتصادی موجود میان این کشور و سوریه به منظور بازگشت سرمایه گذاران سوری تسهیلات ویژه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، الجزایر به منظور تثبیت توافق‌ها و تفاهمنامه‌های سیاسی و اقتصادی موجود بین این کشور و سوریه، تسهیلاتی برای بازگشت سرمایه گذاران سوری به این کشور در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در گزارش الاخباریه آمده است: الجزایر با اعطای تسهیلات استثنائی به سرمایه گذاران سوری، در‌های خود را به روی آن‌ها می‌گشاید.

یک کارشناس می‌گوید: همه وجوه مشترک سوریه و الجزایر نشان می‌دهد دو کشور هیچ راهی جز تقویت روابط اقتصادی و سیاسی خود ندارند. همه زیرساخت‌های لازم برای این کار اعم از زیرساخت‌های انسانی و مادی وجود دارد. بدون شک سوریه و الجزایر دو کشور محوری و اساسی در راه ابریشم جدید خواهند بود و استفاده‌های زیادی از آن خواهند کرد.

در ادامه گزارش با اشاره به این که الجزایر راه ورود به بازار آ‏فریقاست آمده است: الجزایر همیشه بازار مهمی برای کالا‌های سوری بوده است و تلاش برای به جریان انداختن مجدد روابط تجاری دو کشور ناشی از بهبود اوضاع سوریه در همه عرصه هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار