حمایت از محرومان در خوزستان با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی

قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از محرومان در خوزستان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.

اسماعیل احمدی مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای کمک به مردم نیازمند قرار گاه جهادی خدمات رسانی هواره پای کار بوده و است همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کار‌های بزرگی برای حمایت از نیازمندان در دست دارد.

او در ادامه بیان داشت: نیرو‌های جهادی این قرار گاه با هدف خدمات رسانی به مردم طرح آبرسانی برای شهرستان های، ایذه، هندیجان و مسجد سلیمان را انجام دادند و همچنین به منظور حمایت از نیازمندان اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کردند.

احمدی افزود: با شیوع بیماری کرونا ویروس جهادگران همیشه در صحنه آمادگی خود را برای کمک به مردم اعلام کردند و اقدام به تهیه و توزیع ماسک و الکل نمودند و با ضدعفونی کردن مناطق مختلف پای کار بودند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: در استان خوزستان نیز نوشت افزار برای دانش آموزان تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.