پوشش اسلامی برای بانوان والیبال ساحلی تصویب شد

دبیر فدراسیون والیبال گفت: به همت این فدراسیون حجاب اسلامی ویژه رشته والیبال ساحلی بانوان در کمیسیون مربوط در وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی والیبال ساحلی در بوشهر بیان کرد: از زمان روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون والیبال توجه به این رشته در بخش بانوان  در کانون توجه قرار گرفته زیرا در این بخش ظرفیت‎‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد.

او افزود: نیاز به برنامه‎ ریزی دقیق در این زمینه وجود دارد اما با توجه به محدودیت‌‏هایی که در بخش بانوان وجود دارد باید توجه ویژه‎‌ای به این حوزه شود.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: امسال نخستین بار دوره‌های بازآموزی داوران و مربیان ساحلی و همچنین نخستین دوره مسابقات چهار نفره والیبال ساحلی در بخش بانوان برگزار شده است.


بیشتر بخوانید


تقوی همچنین عنوان کرد: والیبال روز‌های خوبی را پشت سر می ‏‎گذارد و برنامه‌‏های منسجمی برای والیبال برنامه ریزی شده است.

او گفت: تیم والیبال نوجوانان ایران نیز برای سال آینده شرایط خاصی را دارد، زیرا ایران در شهریور سال آینده میزبان مسابقات والیبال نوجوانان جهان است.

دبیر فدراسیون والیبال افزود: بعد از این رقابت‎ها نیز برنامه‌ای با عنوان نوجوانان ۱۴۰۱ اجرا می‌شود و برای نخستین بار در کشور یک تیم ملی زیر رده سنی نوجوانان ساماندهی می‎ شود تا اعضای آن زیر نظر فدراسیون کار‌ خود را آغاز کنند.

تقوی با اشاره به برگزاری المپیک والیبال، بیان کرد: با توجه به وجود نسل طلایی والیبال میلیون‌ها ایرانی آرزوی کسب سکو در المپیک را دارند که امیدواریم این آرزو با همت مجموعه تیم ملی محقق شود. البته فدراسیون والیبال تمام امکانات را برای هموار کردن مسیر این هدف بزرگ به کار گرفته است.

او افزود: تیم ملی والیبال بزرگسالان در اردیبهشت لیگ جهانی والیبال را در پیش دارد و چهار کشور ایران، روسیه، ایتالیا و لهستان متقاضی میزبانی این رقابت‌ها هستند که تا پایان این ماه میزبان مشخص خواهد شد.

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی، پیش بینی شده لیگ جهانی با حضور ۱۶ تیم و به مدت ۴۰ روز به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.