۱۲ محصول پرطرفدار فروخته شده در سال ۲۰۲۱

با شیوع کرونا در جهان و محدود شدن رفت و آمد مردم در مکان‌ های عمومی، میزان خرید و فروش های اینترنتی به یکباره رشد چند برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه خرید و فروش اینترنتی در سراسر جهان جایگاه خودش را پیدا کرده و پس از شیوع کرونا در جهان و محدود شدن رفت و آمدها و منع حضور در مکان‌های عمومی، مردم استقبال خوبی از این نوع تجارت، یعنی تجارت اینترنتی داشته‌اند.

در یک سال اخیر و با وجود شرایط کرونایی میزان خرید و فروش اینترنتی به یکباره رشد چند برابری داشت و مردم ترجیح می‌دادند از این شیوه برای خرید مایحتاج روزانه زندگی استفاده کنند.

برای موفقیت در تجارت الکترونیک، به سه چیز نیاز است: محصولات درخواستی برای فروش، مهارت در بازاریابی آن‌ها و انگیزه موفقیت.


بیشتر بخوانید


فهرستی از ۱۲ محصول پرطرفدار و پر فروش در فضای مجازی، که از طرف مردم بیشتر خریداری شده و می‌توان آن را کمکی برای کسانی که می‌خواهند کسب و کاری اینترنتی راه اندازی کنند؛ منتشر شده که بیشتر آن‌ها به وسایل مصرفی در خانه اشاره دارد و همین موضوع نشان از در قرنطینه بودن مردم در خانه دارد. این محصولات عبارت است از: ماسک صورت، لاک ناخن، باند‌های ورزشی، بطری‌های آب، پتو، تشک‌های یوگا و پیلاتس، لوازم جانبی کایاک، اره منبت کاری، اره مویی، مبلمان آشپزخانه و اتاق ناهار خوری، فرش، بازی‌های تخته‌ای و لپ تاپ.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار