خطر تصادفات زنجیره‌ای در بزرگراه‌های مازندران بر اثر مه غلیظ

احتمال تصادفات زنجیره‌ای با توجه به پدیده مه غلیظ در بزرگراه‌های مازندران امشب وجود دارد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پدیده مه گرفتگی موجب محدودیت دید در جاده های استان شده است، گفت: اگر افراد سرعت مطمئنه را رعایت نکنند احتمال ایجاد تصادفات زنجیره‌ای در بزرگراه‌های استان امشب وجود دارد.

او افزود: بیش از ۵ هزار دستگاه خودرو نیز که از دیروز تاکنون محدودیت‌های اخیر کرونایی را نادیده گرفته و قصد سفر به مازندران را در ۳ محور اصلی مازندران کندوان، هراز و سوادکوه داشتند به شهر‌های خود برگشت داده شدند.


بیشتر بخوانید:


رهنگ قدمی با بیان اینکه  رانندگان ۲ هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشتند هم جریمه شدند،گفت:صدور قبض جریمه در این مرحله به معنای مجوزی برای ورود به استان نبوده و افرادی که جریمه شدند هم مکلف به برگشت به استان خود شدند.

سرهنگ قدمی در پاسخ به این سوال که راهکار قوی تری هم برای جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران اندیشیده شده یا خیر، افزود:پلیس در این حوزه به عنوان مجری بوده و تصمیماتی که از مقامات بالاتر ابلاغ می‌شود را اجرا می‌کند.

او افزود:قطعا این موضوعات باید در ستاد کرونا بررسی شده و هر تصمصمی که گرفته شود پلیس موظف به اجرای آن خواهد کرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:ترافیک خودرو‌ها امروز در مقایسه با دیروز روان‌تر بوده و هم اکنون گره ترافیکی خاصی در جاده‌های استان وجود ندارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.