افزایش امکانات مختلف در نسخه جدید شبکه شاد

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان از افزایش امکانات مختلف درجدیدترین نسخه شبکه شاد و آخرین دسترسی‌های آن برای دانش‌آموزان و معلمان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا خردمند رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان، در خصوص جدیدترین نسخه شبکه شاد، امکانات و آخرین دسترسی‌های آن برای دانش‌آموزان و معلمان، اظهار کرد: آخرین نمونه این شبکه با امکانات بیشتری شامل فضای ابری شخصی، بارگذاری و ارسال فایل تا ۱.۵ گیگا بایت، افزایش اعضای گروه‌های ایجاد شده، فعال کردن جی پی اس و افزایش سرعت و پهنای باند در اختیار معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

او اضافه کرد: با افزایش تعداد سرور‌های ورژن جدید شبکه شاد میزان سرعت آن افزایش پیدا کرده و نسخه تحت وب این شبکه کامل‌تر شده است، قبلاً گرو‌های ۹۰ نفری در شبکه شاد عضو بودند و در حال حاضر با نسخه جدید این شبکه امکان عضویت ۵۰۰ نفر در یک گروه وجود دارد و معمولاً تعداد اعضای گروه‌ها بیشتر شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: در نسخه وب نیز امکانات مختلفی مانند مشاهده پخش زنده اضافه شده است و برخی از امکانات موجود در نسخه اندروید وجود دارد و مشکلات گوشی اپل را حل کرده است.

او با تاکید بر آمار معلمان و مدیران استان عضو شبکه شاد، خاطرنشان کرد: تعداد ۵ هزارو ۴۳۶ نفر از مدیران مدارس استان (۹۸.۲۳) و تعداد ۶۹ هزار و ۳۸۲ نفر از معلمان (۹۴.۲۳) عضو این شبکه آموزشی هستند و ۹۴.۵۳ درصد هم دانش آموزان عضو هستند و این آمار، دانش آموزانی که از شاد خارج شده و نتوانستند دوباره وارد شبکه شوند و یا با شماره تلفن در این شبکه احراز هویت شده‌اند را دربر نمی‌گیرد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آتش بار
۰۹:۴۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
قبلا خوب سرعتش خوب نبود ولی الان بهتر شده