برنامه‌های فرهنگی با نظارت شورای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی فرهنگ باید برنامه‌های خود را تدوین کرده و بصورت متمرکز زیر نظر شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در آخرین روز از دهه مبارک فجر (۲۲بهمن) اکبر بهنام جو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت : شهرستان خلخال در بیشتر شاخص های فرهنگی وضعیت قابل قبولی دارد و باید در همه حوزه ها از ظرفیت های موجود با بهره گیری از نظر کارشناسان استفاده شود.

او با بیان اینکه این شهرستان پایگاه ویژه ای در مسایل فرهنگی و تاریخی استان اردبیل دارد تصریح کرد: رشد و تعالی فرهنگ هر جامعه نشان دهنده توسعه آن در حوزه های دیگر از قبیل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

استاندار اردبیل بستر تاریخی و فرهنگی را برای الگوی سایر مناطق مطلوب ارزیابی کرد و افزود:مردم این خطه دارای اخلاق حسنه و فرهنگ غنی هستند که نعمت بزرگی برای پذیرش ایده های فرهنگی و توسعه اخلاق اسلامی است.

بهنام جو با بیان اینکه پیروزی انقلاب از سال ها قبل با محوریت فرهنگی شروع شد بیان کرد: اگر ضعف های فرهنگی را پوشش دهیم در سایر حوزه ها نیز می توانیم رشد و توسعه داشته باشیم.

او حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و افزود: با سیاه نمایی دشمنان نظام در شبکه های معاند و بداخلاقی عده ای در فضای مجازی خدمات نظام زیر سوال می رود در حالیکه خدمات انقلاب هیچ گونه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

استاندار اردبیل ادامه داد: شهرستان خلخال به لحاظ داشتن شرایط خاص گردشگری و نزدیکی به استان گیلان  وداشتن ظرفیت نیروی انسانی دارای تخصص علمی بالا آینده روشن دارد و باید همه کمک کنیم که این اتفاق رخ دهد.

رییس شورای برنامه ریزی استان بیان کرد: وجود پهنه های معدنی و چشم انداز های طبیعی در  این شهرستان نعمت بزرگی برای استان و به ویژه برای مردم این منطقه است که برای این منظور شریان های اصلی و فرعی به این شهرستان باز شده ومسیر کلور درام با شتاب بیشتری در حال احداث است.

بهنام جو تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت ها و خدمات رسانی اداری به بخش خصوصی می توان کارخانه های خوبی در شهرستان ایجاد کرد و سرمایه گذاران بومی را برای ایجاد اشتغال دعوت کرد.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.