پیشتازی طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در استان سمنان

رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به وضعیت خوب استان در زمینه پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی با هماهنگی و همراهی سازمان جهاد کشاورزی، گفت: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در سنددار کردن ماشین‌آلات کشاورزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راهور استان سمنان گفت: پلیس برای پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی در نقاط دورافتاده استان سمنان نهایت همکاری را با مالکان ماشین‌آلات دارد.

او ادامه داد: همکاران با حضور در روستا برای پلاک‌گذاری و انجام مراحل نقل و انتقالات و سنددارکردن ماشین‌آلات کشاورزی حاضر می‌‎شوند.

سرهنگ موسی بزرگی بیان کرد: رسمی شدن نوع مالکیت ماشین آلات کشاورزی از مزایای زیادی مانند برقراری بیمه شخص ثالث و برخورداری از مزایای آن در حوادث احتمالی، بهره مندی از خدمات تسهیلات بانکی ادوات و قطعات مورد نیاز تراکتور و کمباین و استفاده از تسهیلات و خدمات سوخت ماشین برابر برنامه اینترنتی و سامانه سوخت از مزایای سند مالکیت و پلاک است.

او ضمن بیان اینکه مرکز‌های تعویض پلاک استان سمنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند افزود :مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های سمنان و شاهرود به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان با توجه به شیوع کرونا بخشی از خدمات را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: آزمون و آموزش راهنمایی و رانندگی در استان نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار