سرگیجه در باشگاهی که قرار بود کهکشانی شود

باشگاه تراکتور در سومین سال خصوصی سازی، اوضاع مناسبی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخلاف پیش بینی ها، باشگاه تراکتور در سومین فصل خصوصی سازی نه تنها پیشرفت و ثباتی نسبت به سال‌های قبل نداشته است؛ بلکه شاهد بدتر شدن اوضاع هم هستیم. نبود ثبات مدیریت مهم‌ترین معضل باشگاه تراکتور است که موازی با آن در سایر بخش‌ها از جمله کادر فنی نیز شاهد چنین شرایطی هستیم.  

اتفاقات اخیر در باشگاه تراکتور نشان می‌دهند که به بهبود شرایط در کوتاه‌ترین زمان، نمی‌توانیم امید زیادی داشته باشیم. تراکتوری‌ها در حال کسب بدترین نتایج چند سال اخیر خود هستند و شکست که زمانی برای آن‌ها فاجعه محسوب می‌شد، به امری عادی در یادگار امام تبریز تبدیل شده است. از ۵ شکستی که سرخپوشان تبریزی در لیگ بیستم متحمل شده‌اند، ۴ مورد آن در تبریز بوده است  که این موضوع برای تیمی در تبریز که همواره شکست ناپذیر و خطرناک ظاهر می‌شد، اتفاق جالبی نیست و  شرایط بد سرخپوشان تبریزی را نشان می‌دهد.

سرگیجه در باشگاهی که قرار بود کهکشانی شود 

کاهش اقبال عمومی به زنوزی در بین هواداران تراکتور 

اظهارات اخیر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور و اشاره به مسائلی همچون تحویل باشگاه در صورتی که هواداران بخواهند، نمی‌تواند برای تراکتوری‌ها خوشایند باشد. مالکی که در بدو ورود از ساختن یک باشگاه کهکشانی گفته بود؛ اکنون اقبال عمومی به خود را به شدت کاهش یافته می‌بیند. تصمیمات اخیر او شتاب زده و پرانتقاد هستند. این موضوع تا حدی پیش رفته است که حتی هواداران این تیم که به صبور بودن معروف بودند و شعار "عیبی یوخ" آن‌ها الگویی برای سایر هواداران بود، طی روز‌ها و هفته‌های گذشته صبرشان لبریز شده است و به شیوه‌های مختلف لب به اعتراض گشوده‌اند.  

درباره سرمربی تراکتور هم باید موضوعی را مورد بررسی قرار بدهیم که این مسئله مصداق بارز ضرب المثل معروف" سنگ بزرگ، نشان از نزدن است" خواهد بود.  

گزینه های جذاب سرمربیگری تراکتور 

اظهارات علیرضا رحیمی، معاون ورزشی تراکتور درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم تبریزی نشان می‌دهد که نباید انتظار انتخاب یک سرمربی جدید را در باشگاه داشته باشیم.

رحیمی از گزینه‌های جذاب، اما بعید نام برده است که قبل از هر شخص، خودش حضور آن‌ها را در تراکتور باور ندارد. این موضوع را می‌توانیم از صحبت‌های رحیمی نیز متوجه شویم. از تونی اولیویرا که مدت‌ها از عرصه مربیگری دور بوده است و به گفته معاون ورزشی تراکتور در مقطع کنونی نمی‌تواند از پرتغال خارج شود تا علی دایی و رسول خطیبی که هر یک بنا به دلایلی امکان حضورشان در تراکتور وجود ندارد.  

البته هفته گذشته مسعود شجاعی با حضور در کلاس مربیگری، مدرک درجه C را دریافت کرده است. در حالی که مدیران باشگاه تراکتور از تمایل نداشتن شجاعی برای ادامه همکاری خبر می‌دهند. اقدام اخیر سرمربی سرخپوشان تبریزی نشان می‌دهد که او برای ادامه کار در چنین شرایطی چندان هم بی میل نیست و همان گونه که گفته شد، تراکتوری‌ها سنگ بزرگی را در دست گرفتند که نشان از  نزدن آن‌ها دارد و پیش بینی نتیجه کار چندان دشوار نیست؛ احتمالا ادامه همکاری با مسعود شجاعی تا پایان فصل را شاهد خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
کاشکی سرگیجه را تعریف می کردید تا ما هم آگاه شویم !!!

زمانیکه یک تیم با ریشه و آنهمه هوادار به یک عده که فقط یک شبه به مال ومنالی رسیده واز فوتبال و مدیریت آن هیچ اطلاعی نداشته و فقط دنبال مطرح شدن خود در جامعه میباشند ، واگذار میگردد بیش از این نباید انتظاری داشت .
Iran (Islamic Republic of)
امجدی
۱۱:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
ما باز هم صبور هستیم چون به آقای زنوزی اعتماد داریم و مطمئنیم شرایط رو به نحو مطلوب حلو فصل میکنن تا تیممون باز هم به روزهای اوج خود و روزهای رویایی برگردد به امید موفقیت تراکتور
بیر-تیم-بیر-یول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
صبوری هم حدی دارد ، چند سال است که این تیم به این آقا واگذار گردیده است ، همه می دانند وضعیت تیم سال به سال بد وبدتر می شود!!!
آخرین اخبار