توئیتر حساب‌های دولتمردان را برچسب گذاری می‌کند

شرکت توئیتر اعلام کرد قصد دارد حساب کاربری دولتمردان کشورها را برچسب گذاری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد در هفته آینده قابلیت جدیدی را برای افراد دولتی و رهبران کشورها در نظر بگیرد که به اضافه شدن یک برچسب جدید به حساب کاربری آن‌ها مربوط می‌شود. این برچسب باعث می‌شود کاربران توئیتر که از مقامات کشورها هستند بتوانند به راحتی و به سرعت توسط سایر کاربران عضو در این شبکه اجتماعی از هر جای دنیا شناخته شوند. بر اساس اعلام توئیتر این برچسب گذاری در کشورهایی که در حال حاضر دولت‌ آن‌ها مورد مناقشه قرار دارد اضافه نخواهد شد و صرفا برای کشورهایی که از دولت و مقامات تائید شده استفاده می‌کنند فعال خواهد شد.

گفتنی است برچسب گذاری جدید توئیتر صرفا برای حساب‌های کاربری تایید شده از سوی این شرکت و دارای تیک آبی فعال خواهد شد؛ از کشورهایی که دریافت کننده برچسب‌های جدید توئیتر هستند می‌توان به کانادا، کوبا، ایران، مصر، آلمان، تایلند، عربستان و چند کشور دیگر اشاره کرد.

توئیتر

رویکرد توئیتر در رابطه با پست‌های مورد دار کاربران در توئیتر

در چند ماه اخیر شرکت توئیتر اقدامات زیادی را در رابطه با پست‌های منتشر شده از سوی مقامات کشورها انجام داده است که مهم‌ترین آن‌ها به حذف نکردن توئیت‌های مغایر با قوانین توئیتر منتشر شده از سوی آن‌ها مربوط می‌شود؛ رویکرد توئیتر برای افراد عادی در این مواقع حذف کامل پست آن‌ها است. اما برای دولتمردان به برچسب‌گذاری توئیت آن‌ها محدود می‌شود. با این حال باید منتظر بود و دید که برچسب‌گذاری توئیتر برای حساب دولتمردان به چه صورتی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار