مهار آتش سوزی در بازارچه اصغری مهاباد

شب گذشته بعد از تلاش های نیرو‌های آتش نشانی، آتش در بازارچه اصغری مهاباد مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: شب گذشته بعد از تلاش بیش از یک ساعته نیرو‌های آتش نشانی آتش در بازارچه اصغری مهاباد مهار شد.

او ادامه داد:  متاسفانه ۳۰ درصد از مغازه‌های این بازارچه به طور کامل در آتش سوخته است و دلیل این حادثه در دست بررسی است.

احمدی افزود: در این عملیات ۵ دستگاه ماشین سبک آتش نشانی حضور داشتند، ولی به علت عدم نفوذ نیرو‌های آتش نشانی به داخل بازارچه، شعله‌های آتش زیادتر شدند.

حسین پور مسئول فوریت‌های پزشکی مهاباد نیز اعلام کرد: خوشبختانه حادثه خسارت جانی نداشته است و تنها ۳ نفر مصدوم به اورژانس اعزام شدند.

دیشب حوالی ساعت  ۱۱ و ۵۵ دقیقه بود که خبر‌ها و تصاویری از وقوع آتش سوزی در بازارچه اصغری مهاباد در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

همچنین شب گذشته علاوه بر آتش سوزی بازارچه اصغری، آتش سوزی محدودی در پارک ملت مهاباد هم رخ داد که بلافاصله توسط نیرو‌های آتش نشانی مهار شد.

همزمان با حادثه آتش سوزی دیشب در بازار چه اصغری مهاباد، شایعاتی مبنی بر وقوع آتش سوزی در تاناکورای مهاباد در شبکه اجتماعی منتشر شد که صحت نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.