فعالیت ۱۲۲ در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: با یکپارچه سازی مجموعه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، سامانه ۱۲۲ در تمام شهرستان‌ها فعال شده است.

امامی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال یکپارچه سازی مجموعه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی انجام شده است و پیمانکاران شهری و روستایی در یک مجموعه مشغول به کار شده اند.

او افزود: سامانه پاسخگویی ۱۲۲ نیز در تمام استان فعال شده است و به محض تماس با این سامانه، اطلاعات به شرکت‌های پیمانکار انتقال داده می‌شود و نسبت به رفع مشکل، اقدام می‌شود.

امامی تصریح کرد: پس از تماس با این سامانه، نظرسنجی جهت سنجش میزان رضایت مردم انجام می‌شود تا در صورت وجود مشکل، بتوان آن را برطرف کرد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به وسعت استان و مشکلاتی که به این دلیل به وجود می‌آید، گفت: در روستا‌ها، افرادی حضور دارند که توانایی حل مشکلات در زمینه آب و فاضلاب را دارند، اما اگر مشکل جدی به وجود بیاید، از مراکز شهرستان‌ها گروه‌های فنی برای رفع مشکل اعزام می‌شوند.

او با اشاره به یخ زدگی قسمتی از لوله ها و تأسیسات در اثر سرمای هوا عنوان کرد: برای رفع این مشکلات، مشترکین می‌بایست به سامانه اعلام کنند، اما به دلیل تعدد درخواست ها، خدمت رسانی کند می‌شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.