زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجوز برگزاری تکمیل ظرفیت رشته‌های پیراپزشکی صادر شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از صدور مجوز برگزاری دوره‌های تکمیل ظرفیت در رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری تکمیل ظرفیت در رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه آزاد، گفت: شورای سنجش و پذیرش در جلسه‌ای که امروز شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۹ برگزار کرد، تصمیمات لازم برای برگزاری تکمیل ظرفیت در رشته‌های پیراپزشکی را اتخاد کرد.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه اظهار کرد: بر اساس آنچه در این جلسه مصوب شد دانشگاه آزاد اسلامی مجوز برگزاری تکمیل ظرفیت را دریافت کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: بر این اساس دانشگاه آزاد در رشته محل‌های مربوط به پذیرش رشته‌های پیراپزشکی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده است با رعایت سقف ظرفیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، این پذیرش توسط دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

گفتنی است، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درخصوص تکمیل ظرفیت رشته پیراپزشکی دانشجویان  نوشت: تا سال ۹۵ دانشگاه آزاد به صورت مجزا کنکور برگزار می‌کرد، اما در سال ۹۶ بود که برای اولین بار به بهانه نظام بخشی به جذب دانشجو بدون توجه به شرایط فرآیند جذب در دانشگاه آزاد اسلامی در شورای سنجش و پذیرش مصوبه‌ای تاسیس شد مبنی بر اینکه هیچ زیر نظامی اجازه تکمیل ظرفیت در فرآیند جذب دانشجو را ندارد مگر با مجوز شورای سنجش و پذیرش، این مصوب از سال ۹۷ اجرایی شد. امسال هم دانشگاه آزاد هم برای پر کردن ظرفیت‌های خالی مانده پیراپزشکی درخواست تکمیل ظرفیت داد. اما متاسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر شورای سنجش هم هست نه جلسه شورای سنجش را برگزار کرده و نه به دانشگاه برای جذب مجوز می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
G
۱۹:۲۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
ببخشید چرا سایت دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت باز نمیشه؟؟؟
خود سایت هم نوشته که تکمیل ظرفیت دارن
آخرین اخبار