دست نوازش پدرانه حامی نیکوکار قمی بر سر ۱۱۰ کودک یتیم

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم از حمایت یک فرد نیکوکار در سرپرستی ۱۱۰ کودک یتیم و نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سیدمحمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم گفت:با پیگیری‌های کارشناسان اکرام ایتام منطقه سه قم، برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین،هم زمان با حلول ماه رجب و در آستانه میلاد حضرت علی (ع)حامی نیکوکار قمی در اقدامی خداپسندانه و کم نظیر به تنهایی سرپرستی ۱۱۰ کودک یتیم و نیازمند را عهده دار شد. 


او  افزود: این حامی بیشترین فرزندان معنوی خود را به یُمن نام و القاب مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) همسر امیرمؤمنان از نام‌های فاطمه و زهرا و  تعداد آن‌ها را نیز به تعداد  نام علی در حروف ابجد ۱۱۰  انتخاب کرده است.


میره‌ای تصریح کرد: بر اساس توافق صورت گرفته این فرد خیر که خواست نامش برده نشود در نخستین اقدام خود به ازای هر کودک یتیم و محسنین ۵۰۰ هزار ریال و جمعاً ۵۵ میلیون ریال به حساب فرزندان معنویش واریز کرد.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم همچنین از برپایی مستمر جشن تولد برای ایتام  استان خبر داد و گفت: حامی دیگری نیز با خرید کیک تولد و ایجاد فضایی شاد و صمیمی در روز تولد فرزند معنوی خود، یک پلاک طلای با ارزش به او هدیه کرد.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار