استاندار ایلام:

شرایط کرونا در استان ایلام نگران کننده است

سلیمانی دشتکی گفت: در حال حاضر شرایط کرونا در استان ایلام به شدت نگران کننده است و امروز ۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پنجاه و هفتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان این مطلب که اگر مراقبت لازم به عمل نیاید بایستی منتظر روز‌های سخت و بحرانی کرونا باشیم ، گفت: در حال حاضر شرایط کرونا در استان به شدت نگران کننده است و امروز ۴ شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر و دهلران در وضعیت زرد قرار گرفته و این یک پیام هشدار و اعلام خطر برای کل استان است.

او با عنوان این مطلب که فرد مبتلا به کرونا اگر در جامعه و محل کار ظاهر شود مرتکب جرم شده است، بیان کرد: همه باید به مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا توجه جدی داشته باشند و در این زمینه افراد بیمار و دارای علائم نبایست در جامعه و محل کار حضور یابند در غیر اینصورت برابر قانون و دستورالعمل‌های ستاد کرونا با آنها برخورد خواهد شد.

سلیمانی دشتکی مطرح کرد: در این میان خطر انتقال ویروس کرونا توسط بیمارانی بیشتر است که در ظاهر علامت ندارد به همین دلیل اجتماع و تراکم جمعیتی برای شیوع این بیماری خطرناک است.

استاندار ایلام در ادامه به نقش مهم طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: در این طرح همه بایست همکاری کنند تا افراد بیمار قرنطینه شوند، افراد مرتبط با بیمار تست شوند و افراد دارای بیماری زمینه‌ای نیز مراقبت شوند.

 انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.