امکان استفاده از بیت کوین در Apple Pay فراهم شد

شرکت اپل اعلام کرد کاربران به کمک سرویس Apple Pay امکان استفاده از موجودی بیت کوین خود را دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیت کوین هنوز مشهورترین ارز رمزنگاری شده است. قیمت هر بیت کوین نزدیک به ۴۸هزار دلار ارزیابی شده که بیش از دو برابر ارزش این ارز دیجیتال در حدود یک سال پیش است. کاربران نه تنها می‌توانند با Bitcoins خود خرید کنند، بلکه به لطف سرویس پرداخت موبایل Apple Pay می‌توانند خرید خود را آسان تر کنند. قابلیت Precard Mastercard برنامه کیف پول BitPay را می‌توان به Apple Wallet اضافه کرد و Apple Pay می‌تواند به دارندگان بیت کوین کمک کند ارز رمزنگاری شده را به صورت آنلاین، از طریق برنامه ها یا فروشگاه‌ها خرج کنند. اگر اپل مبادله با ارز دیجیتال مبتنی بر کیف پول را راه‌اندازی کند، می‌تواند بیش از ۴۰ میلیارد دلار درآمد کسب کند.


بیشتر بخوانید


قابلیت‌های برنامه کیف پول BitPay

برنامه کیف پول BitPay نه تنها با بیت کوین کار می‌کند، بلکه با Ether ،Bitcoin Cash و همچنین ارزهای پایدار وابسته به دلار مثل USD Coin،Gemini ،Paxos Standard و Binance USD کار خواهد کرد. سیستم عامل اندروید در حال برنامه ریزی برای افزودن پشتیبانی از کیف پول BitPay تا پایان ماه آینده با سایر خدمات پرداخت تلفن همراه مثل Google Pay و Samsung Pay است. این به کاربران اندروید اجازه می‌دهد تا به راحتی از Bitcoins و سایر ارزهای دیجیتال که به دلار آمریکا وابسته‌اند، استفاده کنند.

برای افزودن BitPaycard به Apple Wallet، باید آخرین نسخه برنامه BitPay را داشته باشید. مورد دوم که می‌تواند به شما در ذخیره‌سازی ایمن، هزینه و مدیریت ایمن بیت کوین کمک کند، می‌تواند از طریق App Store و Google Play Store نصب شود. مدیر عامل BitPay، استفن جفت گفت: ما هزاران مشتری برنامه BitPay Wallet داریم که از کارت BitPay استفاده می‌کنند. افزودن Apple Pay و به زودی Google و Samsung Pay استفاده از کارت BitPay را در مکان‌های دیگر آسان و راحت می‌کند.

شرکت اپل اجازه ورود ارزهای دیجیتال را به بخش‌های پرداختی خود داد

یک گزارش اذعان دارد که اپل در مورد ارزهای دیجیتال باید کارهای بیشتری انجام دهد. اگر اپل مبادله ارز رمزنگاری شده را اضافه کند، می‌تواند بیش از ۴۰ میلیارد دلار درآمد کسب کند. تحلیلگران معتقد هستند که این امر باعث می‌شود سهام اپل ۲۵ درصد افزایش یابد. این اقدام اپل درست پس از علاقه مدیر عامل تسلا به ارز رمزنگاری شده Dogecoin انجام شد. تسلا اعلام کرد که به زودی Bitcoins را به عنوان یک ارز برای خرید یک وسیله نقلیه تسلا قبول می‌کند. کارشناسان خاطر نشان کردند که ترکیب علاقه اپل به بیت کوین و محبوبیت اپل در دنیای فناوری می‌تواند به ایالات متحده کمک کند تا ۲۰ سال آینده به عنوان رهبر فناوری در ارزهای دیجیتال شناخته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار