آبرسانی به ۱۱۲ روستا در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: یک برنامه سه ساله تدوین شده که سالانه به ۱۰۰ روستا آبرسانی انجام شود که امسال به ۱۱۲ روستا استان کرمانشاه آبرسانی شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: توجه به حوزه آب و فاضلاب روستایی یکی از همواره مورد توجه شرکت آب و فاضلاب بوده و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه فاضلاب در شهرستان‌های استان کرمانشاه در حال انجام است.

او افزود: یک برنامه سه ساله در شرکت آب و فاضلاب تدوین شده که طی آن سالانه مشکل آبرسانی به ۱۰۰ روستا مرتفع شود که در سال ۹۹ به ۱۱۲ روستا استان کرمانشاه آبرسانی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی با تانکر‌های سیار به روستا‌های استان کرمانشاه بیان کرد: در ابتدای سال جاری به ۱۶۰ روستا با تانکر سیار آبرسانی انجام می‌شد که تاکنون به ۴۰ روستا آبرسانی شده است.

کاکاوند بیان کرد: مجموعاً از ۲ هزار و ۵۹۱ روستا دارای سکنه به ۲ هزار و ۳۰۰ روستا آبرسانی شده که ۹۶ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

او  با ابراز نارضایتی از سرقت تجهیزات اعم از دریچه‌های فاضلاب و تابلو‌های برق بیان کرد: یکی از ایستگاه‌های آب و فاضلاب در نزدیکی روستا‌ها در مدت زمان کوتاهی تجهیزات آن سه بار به سرقت رفته که از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده چنین وقایعی سریعاً به مأموران انتظامی گزارش دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در حوزه مشترکین در گذشته شماره کنتور توسط مأموران قرائت می‌شد، اما اکنون از صفحه کنتور عکس گرفته می‌شود و سیستم عکس‌ها را قرائت می‌کند تا خطا مأموران کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار