مشارکت ۲۶ هزار معلم و دانش آموز در پویش من مادرم

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲۶ هزار و ۳۸۰ معلم و دانش آموز استان در پویش ملی من مادرم و بچه‌های ایران فرزندان من هستند شرکت کردند.

واقعی مدیر کل آموزش و گروزش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به قرار گرفتن خراسان جنوبی در جایگاه سوم مشارکت در پویش ملی من مادرم و بچه‌های ایران فرزندان من هستند گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد از جامعه استان را بانوان و دانش آموزان دختر تشکیل می‌دهند و دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای هستند هم اکنون این پویش با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امر مقدس مدرسه‌سازی در حال اجرا است.

او فرهنگ سازی را مهم‌ترین رسالت و هنر فرهنگیان بهارستان علم و ادب دانست و افزود: براساس سند تحول بنیادین، یکی از زیر نظام‌ها و زیر شاخه‌های سند بحث مشارکت و حضور مردم در امر مدرسه سازی است.


بیشتر بخوانید


واقعی با بیان این که این پویش یک طرح فرهنگی و تربیتی است و دانش آموزانی که در بازسازی و تکمیل مدرسه نقش داشته باشند ثمره آن را در سالیان بعد خواهند دید بیان کرد: عواطف مادرانه آن قدر عمیق است که بانوان با دیدن کودکان محروم، حتی اگر فرزندشان نباشد، تمایل به حمایت دارند.

مدیر کل آموزش و پروزش خراسان جنوبی ادامه داد: علاقمندان مشارکت در این پویش می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی ajorBajor.ir نسبت به انتخاب استان و واریز مبلغ اهدایی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.