روشن دلان در فزاع _ دبی گل کاشتند/ مدال‌های رنگارنگ سوغات نابینایان و کم بینایان از امارات

ملی پوشان نابینا و کم بینا در رقابت‌های پارادوومیدانی فزاع_دبی با کسب مدال‌های رنگارنگ خوش درخشیدند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان دو و میدانی نابینا و کم بینا از شهریور ماه تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات پارالمپیک آغاز کردند. ملی پوشان نابینا و کم بینای کشورمان ۲ ماه در تهران تمرینات فردی خود را انجام دادند و بعد از مساعد شدن شرایط راهی جزیره کیش شدند تا اردوی رسمی خود را آغاز کنند. روشن دلان که برای افتخار آفرینی دوباره در المپیک توکیو آماده می‌ شوند، برای شرکت در رقابت های مهم بین المللی امارت راهی این کشور شدند تا با رقبای خو در این مسابقات به رقابت بپردازند. 

پارادوومیدانی کاران که حدود یک سال از میادین دور بودند فرصتی پیدا کردند تا خود را در برابر رقبا محک بزنند و به جهت آمادگی بیشتر برای پارالمپیک توکیو راهی کشور امارات شدند تا در این مسابقات شرکت کنند. در این مسابقات تیم ملی نابینایان و کم بینایان با ۷ شرکت کننده در رشته‌های مختلف حضور داشت.

از حق که نگذریم همیشه ورزشکاران کم توان ما خوش درخشیدند و پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در آوردند. ورزشکارانی که شاید توجه خاصی به آن‌ها نمی‌شود و امکانات مطلوبی را هم در اختیار ندارند، اما با قلب‌های مهربان و غیرت‌های ایرانی خود همیشه کاری می‌کنند کارستان!

شاید کم‌تر کسی فکر می‌کرد که با توجه به دوری یک ساله ملی پوشان از رقابت‌های و تمرینات حرفه‌ای این چنین در مسابقات بین المللی فزاع_امارات بدرخشند. کرونا که سنگ بزرگی برای ورزشکاران شده بود. امروز مات و مبهوت قهرمانی‌های دلاوران کم توان ایران است.

بله تیم ملی نابینایان و کم بینایان کشورمان این بار از امارت دست پر برگشتند تا ثابت کنند با این که از نعمت بینایی محروم هستند، اما قلبشان برای ایران می‌تپد و همواره برای موفقیت پرچم ایران تلاش می‌کنند. در رقابت‌های پارادومیدانی فزاع _ امارات ملی پوشان کشورمان ۹ مدال رنگارنگ اعم از (۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز) کسب کردند و با افتخار آفرینی به ایران باز می‌گردند.

کسب مدال‌های رقابت‌های بین المللی پارادومیدانی فزاع_ امارات در بخش نابینایان و کم بینایان به شرح زیر است:

  • مهدی اولاد ۲ مدال طلا (در رشته‌های پرتاپ وزنه و پرتاپ دیسک)
  • مهدی مرادی ۱ مدال طلا (در رشته پرش طول کلاس ب ۱۲)
  • بهزاد عزیزی ۱ مدال طلا (در رشته پرتاپ نیزه کلاس ب ۱۲ و ۱۳)
  • سامان پاکباز ۱ مدال نقره (در رشته پرتاپ وزنه کلاس ب ۲)
  • هاجر صفرزاده ۱ مدال نقره (در رشته دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲)
  • وحید علی نجیمی ۲ مدال برنز (در رشته دوی ۱۰۰ متر و ۴۰۰ متر)
  • مسعود حیدری ۱ مدال برنز (در رشته پرتاپ نیزه)

ملی پوشان خوب کشورمان امروز ساعت۱۲:۳۰  امارات را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار