آغاز توزیع ۳۷۰ تن روغن خوراکی در بروجرد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: به منظور تامین روغن خوراکی و با هدف تنظیم بازار توزیع ۳۷۰ تن روغن خوراکی از طریق فروشگاه‌های عامل معتبر سطح شهرستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حمید آزادبخت،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: مقداری روغن در شهر بروجرد و برخی روستا‌ها و شهر اشترینان توزیع خواهد شد.

او اظهار کرد: در بروجرد مشکل خاصی از نظر تامین روغن وجود ندارد و برخی با احتکار خانگی اقدام به تشکیل صف‌های طولانی در شرایط کنونی وجود ویروس کرونا موجب استرس و نگرانی مردم می‌شود.

او بیان کرد: از دیماه امسال تاکنون بیش از ۴۰۰تن روغن در سطح شهر بروجرد از طریق فروشگاه‌ها و بین کارکنان ادارات و نهاد‌ها و ۱۰۰درصد روستا‌ها توزیع شده است.

آزادبخت با اشاره به اینکه یکی از دلایل ازدحام مردم برای خرید روغن خوراکی از فروشگاه‌های معتبر را اختلاف قیمت این محصول در بازار است، بیان کرد: این مقدار روغن خوراکی با حضور بازرسان اداره صمت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد هدف از توزیع روغن را تامین نیاز جهت مصرف شهروندان، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت و احتکار کالا در فروشگاه‌های معتبر اعلام کرد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد یادآور شد: برای جبران کمبود بازار مصرف روغن مقدار مورد نیاز روغن در بازار عرضه خواهد شد و این توزیع تا اشیاء بازار و آرامش خاطر مردم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار