چهار شهرستان آذربایجان‌شرقی در وضعیت نارنجی کرونا هستند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شهرستان‌های عجب شیر، آذرشهر ،سراب و جلفا در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،راستگو معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فرمانداران شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی موظفند بر اساس وضعیت  کرونایی هر شهرستان نسبت به اجرای دقیق محدودیت‌های کرونایی اقدام کنند.

او  با بیان اینکه عادی انگاری شرایط توسط مردم خطرناک است و احتمال افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در استان را به دنبال دارد، افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تنها راهکار کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال کرونا تا زمان واکسیناسیون عمومی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری هر گونه تجمع در استان ممنوع است گفت: در صورت بی‌توجهی افراد به رعایت محدودیت‌های کرونایی از طریق قانون با هنجارشکنان و تهدیدکنندگان امنیت و سلامت عمومی برخورد می‌کنیم.

او همچنین خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت گروه‌های موثر، بستر رسانه و اقدامات فرهنگی برای کاهش آمار بیماری کرونا در استان شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار