یزد رتبه اول پاسخگویی به شکایات مردم در کشور را دارد

رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: یزد در زمینه رعایت شأن مردم و پاسخگویی روزانه به شکایات آن‌ها رتبه نخست را در کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور رئیس سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده اظهار داشت: وضعیت صنعت، معدن و تجارت در یزد به واسطه تلاش جدی کارکنان این مجموعه در سطح کشور خوب است.

او افزود: طرح‌های نظارتی و نظارت بر بازار به شکل ویژه مدنظر تمام مسئولان استان است.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه طرح‌های حوزه نظارت بر بازار به صورت مناسبتی طراحی می‌شود، افزود: در حال حاضر نیز طرح نظارت بر بازار از ۱۵ بهمن ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه به منظور اهمیت نظارت بر بازار، ارزیابی‌ها از سوی وزارتخانه انجام و تمام استان‌ها ارزیابی می‌شوند، افزود: از آبان ماه امسال که نظارت بر بازار شکل جدی تری به خود گرفت، یزد هر روز به شکل روزانه به شکایات مردم پاسخ داده و در این زمینه رتبه اول را در کشور داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.