سواری سوناتا با ۵۴ کیلو گرم تریاک در نهبندان متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی سواری سوناتا ۵۴ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

 سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری سوناتا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از بازرسی تکمیلی از سواری سوناتا ۵۴ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: پلیس به منظور برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل وپشتیبانی دستگاه‌های تاثیرگذاربا پلیس نیز در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

کشف يک ميليارد و  ۳۰۰ ميليون ریال كالای قاچاق در فردوس

 سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: مأموران ایست و بازرسی شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ خودروی کشنده مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی خودرو‌ها را بازرسی کردند و ۸ دستگاه لوازم تصویری قاچاق که فاقد مجوز حمل بود کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ فولادی با بیان این که در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی نتیجه تعامل با شهروندان است، بیان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می‌شود هرگونه اقدام مشکوک در خصوص قاچاق کالا را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.