محرومیت از ادامه مسابقات فوتبال، مصیبت جدید پاس

تیم پاس همدان به دلیل بدهی معوقه از ادامه رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور محروم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پاس همدان همچنان با بدهی‌های معوقه و مشکلات مربوط به گذشته دست و پنجه نرم میکند و در حاشیه جدیدی قرار گرفته است. گرچه این مشکلات مانند همیشه قابل پیش بینی هستند و زخم بزرگی بر پیکره ورزش استان و به خصوص مردم فوتبال دوست همدانی خواهد بود.

پاس همدان در بازی‌های هفته گذشته با حواشی فراوان به مصاف تیم مس شهر بابک رفت و با گرفتن تساوی بدون گل در رتبه پنجم جدول لیگ دسته دوم آزادگان گروه دو قرار گرفت و باوجود مشکلات فراوانی که در این فصل گریبان گیر تیم شده بود در هفته‌های اخیر جان تازه‌ای با مهدی پاشازاده گرفته بود، اما سرانجام با ایجاد مشکل جدیدی به نام محرومیت از ادامه مسابقات و صادر نشدن مجوز برای حضور در بازی‌های آتی، اسیر جنجال دیگری شد و تمرینات تیم پاس تا اطلاع ثانوی در حالت تعطیلی قرار گرفته است و با وجود این شرایط حتی با فراهم شدن حضور بازیکنان در تمرینات تیم پاس، اجازه حضور در مسابقه بعدی را ندارند و باید منتظر فرشته نجات بمانند.

 نفت امیدیه در روز پنجشنبه سی ام بهمن ماه در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج میهمان پاسی‌ها خواهند بود و در صورت رخ ندادن اتفاق جدید در طی روز‌های آتی پاسی‌ها طبق قوانین و به دلیل عدم حضور در مسابقه این بازی را بازنده خواهند بود و نفت امیدیه سه امتیاز حساس این بازی را به آسوده‌ترین شکل ممکن خواهد گرفت.

تیم پاس همدان چهار روز فرصت دارد با پرداخت بخشی از بدهی های خود مجوز  حضور خود در دیدار با نفت امیدیه را دریافت کند.

به گفته امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پاس همدان، این تیم مبلغی بیش از ۳ میلیارد تومان بدهی معوقه به بازیکنان و مربیان دارد که بر اساس قوانین باید بخشی از آن را هر سال پیش از شروع مسابقات لیگ پرداخت کند که این موضوع از سوی مسئولان ارشد استانی پیگیری نشده است.

 رضا کاشفی کاپیتان پاس همدان هم می‌گوید: دریافتی بازیکنان تیم از باشگاه تاکنون فقط ۱۵ درصد بوده است درحالی که  پیش از شروع فصل باشگاه موظف به پرداخت ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان است.

پاس همدان فصل گذشته در یک قدمی صعود قرار داشت، اما از دست دادن امتیاز‌ها و حواشی عجیب فصل گذشته باعث شد این تیم در پنالتی مغلوب شود و در انتهای ماراتن لیگ دو کم بیاورند و حسرت صعود به لیگ یک را تجربه کنند.

اکنون تیم پاس بازی بعدی خود در هفته نهم را به مشکل خورده است که همه این مشکلات باعث منفی شدن ذهنیت هواداران و فوتبال دوستان همدانی و حتی کشور خواهد بود و با وجود وضعیت ممکن صعود پاس به لیگ بالاتر غیرممکن خواهد بود و باید امیدوار باشیم که به لیگ پایین‌تر سقوط نکند!

تنها موردی که در این موضوعات آشکار است غم و اندوه دوباره‌ای است که هواداران فوتبال استان آن را تجربه خواهند کرد و پاس همدان مانند ۱۳ سال گذشته اسیر مشکلات مالی و کمبود بودجه خواهد بود و باز هم این پرسش در ذهن فوتبالی‌ها به وجود خواهد آمد که چرا این انتقال رخ داد و چرا راه حلی برای پاسخ به این پرسش‌ها یافت نمی‌شود! دلسوزان واقعی وضعیت قهرمان سابق آسیا را دریابند که اندوه و افسوس در آینده فایده ایی نخواهد داشت.

انتهای خبر/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار