تازه‌های نشر؛

تازه‌ترین داستان‌های بلندی که در انتشارات هزاره ققنوس منتشرشدند

کتاب‌های «انفجار عشق در معنای زندگی»، «رهایی» و «خانم معلم» از تازه‌ترین داستان‌های بلند منتشرشده در انتشارات هزاره ققنوس هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان انتشارات هزاره ققنوس از انتشاراتی‌های قدیمی است که هم اکنون در حوزه نشر فعالیت می‌کند. در میان کتاب‌های این انتشاراتی عناوین مختلفی دیده می‌شود. برخی از آن‌ها در حوزه ادبیات داستانی به رشته تحریر درآمدند. برخی هم در دسته مجموعه‌های شعر قرار می‌گیرند. در این گزارش قرار است تازه‌ترین کتاب‌های این انتشاراتی را اعلام کنیم.


بیشتر بخوانید



«انفجار عشق در معنای زندگی» از جمله کتاب‌های منتشر شده انتشارات هزاره ققنوس در سال جاری است. این اثر در حوزه داستان بلند به قلم مهدی قلی رکنی به رشته تحریر درآمده است و از جمله کتاب‌های چاپ اولی این انتشاراتی در سال ۹۹ محسوب می‌شود.

کتاب «رهایی» از دیگر تازه‌های نشر انتشارات هزاره ققنوس در سال جاری است. این کتاب هم در زمره داستان‌های بلند منتشر شده در این انتشاراتی قرارمی گیرد و به قلم محدثه موذنی راد به رشته تحریر درآمده است. این اثر هم از دیگر کتاب‌های چاپ اولی انتشارات هزاره ققنوس در سال جاری است.

کتاب «خانم معلم» سومین داستان بلندی است که در انتشارات هزاره ققنوس منتشر شد. این اثر هم از جمله کتاب‌های چاپ اولی این انتشاراتی است. لیلا زاهدی این داستان بلند را به رشته تحریر درآورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار