مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد؛

مددجویان بهزیستی قبل از عید نوروز واکسن کرونا را دریافت می‌کنند

شاهرخی گفت: قبل از عید نوروز تمام سالمندان و معلولانی که در مراکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند، واکسینه خواهند شد.

امین شاهرخی مدیرکل بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون مددجویان بهزیستی علیه کووید_۱۹، اظهار کرد: مکاتبات لازم برای واکسینه کردن مددجویان بهزیستی که در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند، انجام شده است و تعداد مددجویان را به وزارت بهداشت اعلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد سالمندان و معلولانی که در مراکز شبانه روزی بهزیستی استان تهران نگهداری می‌شوند ۲۰ هزار نفر هستند، گفت: بعد از کادر درمان، سالمندان و معلولان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران  تصریح کرد: در حال حاضر منتظر اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون علیه کووید_۱۹ در مراکز بهزیستی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قبل از عید نوروز تمام سالمندان و معلولانی که در مراکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند، واکسینه خواهند شد و بعد از این مراکز اولویت بعدی، مددجویان تحت پوشش بهزیستی هستند که در خانواده نگهداری می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار