صادقی: تفاوت سایپا و تراکتور در تجربه بازیکنان بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه اول بازی مالکیت توپ در اختیار ما بود. دو موقعیت دیگر گلزنی داشتیم که می‌توانستیم یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کنیم.

او ادامه داد: با توجه به مصدومیت دروازه‌بان حریف، نیمه اول دقایق تلف شده زیادی داشت. بازی را در ۵ دقیقه از دست دادیم. اگر مقابل بازیکنان تراکتور یک لحظه تمرکز خود را از دست بدهید، آن‌ها می‌توانند فرصت ایجاد کنند.

صادقی افزود: در نشست خبری قبل بازی اعلام کردم مقابل این تیم باید کم‌ اشتباه بازی کنیم. دو گل در ۵ دقیقه دریافت کردیم و متأسفانه بازی را با نتیجه ۲ بر یک باختیم. تلاش کردیم در نیمه دوم با موقعیت‌ سازی به گل برسیم، اما نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی سایپا بیان کرد: تفاوت ما و تراکتور تجربه بازیکنان بود. بازیکنان ما نتوانستند موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف را بررسی و در تمرینات روی آن ها کار کنیم. تیم ما باید یاد بگیرد از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کند، گل بسازد.

او در پایان خاطر نشان کرد: داوری مشکلی نداشت و تنها تراکتوری‌ها به گل ما اعتراض کردند، اما من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم قضاوت کنم. داور پشت دروازه به صحنه نزدیک بود و تصمیم درستی گرفت. ما و تراکتور به یکی دو صحنه اعتراض داشتیم، اما داور کارش را انجام داد و مشکلی نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار