مربی تیم فوتبال پرسپولیس:

نیمکت نشینی عبدی تاکتیکی بود/ من و جلالی، نادر محمدی را به پیکان آوردیم

مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار با پیکان، اظهار کرد: بازی شکل و فرم خوبی داشت. پیکان با ۵ دفاع کار می‌کرد و ما سعی کردیم با ۶ نفر عرض حمله تیممان را بیشتر کنیم و با شگرد تیممان که ایجاد مثلث است به برتری برسیم. پیکان هر لحظه با کار‌هایی که انجام می‌دهد به تیم مقابل ضربه می‌زند. بازیکنان ما مبارزه گر هستند و برای سربلندی هواداران همه کار می‌کنند. این دیدار از آن بازی‌هایی بود که باید تمرکز ۱۰۰ درصدی در آن داشته باشید.

او در خصوص نیمکت نشینی مهدی عبدی، عنوان کرد: همه بازیکنان ما ارزشمند هستند. ممکن است شما در یک بازی بهترین بازیکن تیمتان را هم روی نیمکت بگذارید. هیچ اتفاقی رخ نداده است و بازی نکردن عبدی از ابتدا تصمیمی تاکتیکی بود و شما هم دنبال دلیل خاصی نباشید.

مربی پرسپولیس درباره حملات خطرناک پیکان در دقایق پایانی گفت: این مساله طبیعی است، زمانی که رو به جلو بازی کنید و فوتبال قابل احترامی را ارائه کنید، ممکن است در دقایقی از بازی موقعیت به حریف بدهید. دروازه‌بان و مدافعان ما فوق‌العاده کار کردند، اصل کار ما دفاع تیمی منسجم و خوب است و تمامی بازیکنان در این راستا کار می‌کنند.

او در مورد بازی ندادن به انصاری با وجود کمبود دفاع، اعتقاد داشت: محمد انصاری بازیکن خیلی خوب و با اخلاقی است. او بعد از یک عمل سنگین به ما اضافه شده است و چون ویروس کرونا وجود دارد، نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه داشته باشیم. انصاری باید در بازی‌های دوستانه محک بخورد و شرایطش بهتر شود. تنها دلیل بازی نکردن انصاری همین است. ما اول باید از بازیکن تیممان مراقبت کنیم. او بازیکنی است که اگر به فرم خوبش برسد، حتما بازی می‌کند.

مطهری درباره پرتاب‌های خطرناک نادر محمدی، اظهار کرد: محمدی بازیکنی است که خودم و جلالی از امید‌های مقاومت، او را به پیکان منتقل کردیم. بازیکنانی که امروز در این تیم بازی می‌کردند، آن زمان به تیم بزرگسالان اضافه شدند. مربیان حق دارند از سبک‌های مختلف استفاده کنند و ما هم به آن‌ها احترام می‌گذاریم. ما نمی‌توانیم به پیکانی‌ها بگوییم اوت نیندازند. من به آن‌ها تبریک می‌گویم که یکی از تاکتیک‌هایشان پرتاب اوت است و از این توانایی محمدی استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم ایرادی از این موضوع بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار