کادر فنی سابق استقلال روی نیمکت ذوب آهن!

با توجه به خبر‌های رسیده از اصفهان، فرهاد مجیدی به همراه مجید نامجو مطلق در روز‌های آینده روی نیمکت ذوب آهن خواهند نشست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها که نیمکت تیم فوتبال ذوب آهن خبرساز شده است، گزینه‌های زیادی برای هدایت سبز پوشان اصفهان مطرح شده اند.

از رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن گرفته تا سرمربیان سابق استقلال مثل فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان که در این میان علیرضا منصوریان سابقه حضور روی نیمکت  سبز پوشان اصفهانی را دارد و در زمان حضور خودش، نتایج قابل توجهی را هم با این تیم کسب کرده بود.

اما نظر هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن سرمربی جوان سابق استقلال، یعنی فرهاد مجیدی است.

این خبر‌ها به عنوان یک شایعه عنوان شدند، اما خبر‌هایی که از اصفهان می‌رسند، نشان دهنده این هستند که باشگاه ذوب آهن اصفهان با فرهاد مجیدی به توافق رسیده و قرار است طی روز‌های آینده این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه ذوب آهن اعلام شود.

نکته قابل تامل انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان این است که مجیدی قصد دارد دستیاران سابق خود در استقلال را هم به همراه خود به اصفهان ببرد. به نظر می‌رسد مجید نامجو مطلق که روز‌های خوشی را با فرهاد مجیدی در استقلال داشت، یکی از مهم‌ترین دستیاران فرهاد روی نیمکت ذوب آهن باشد.

با این حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم سرنوشت نیمکت گاندو‌ها چه می‌شود؟ آیا باشگاه ذوب آهن اصفهان با علیرضا منصوریان که تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد به توافق می‌رسد یا فرهاد مجیدی که به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال ذوب آهن یاد می‌شود، از او پیشی می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار