رئیس سازمان صداوسیما امروز در سفر به قم با مراجع معظم تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما صبح امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید و علما  آیات مکارم شیرازی، علوی گرگانی، حسینی بوشهری، سعیدی و اعرافی دیدار و گفت و گو کرد.


آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار با استقبال از ایده رئیس رسانه ملی برای تولید آثاری در حوزه قیامت گفت: از این که تلاش دارید باور کردن قیامت را در افکار عمومی ترویج دهید خوشحال شدم.


آیت الله علوی گرگانی هم در دیدار جداگانه‌ای با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در این خصوص که صداوسیما دانشگاه عمومی است، ادامه داد: سریال‌های فاخری همچون امام علی (ع)، یوسف پیامبر (ص) و … نقش مهمی در ترویج موضوعات دینی و مذهبی ایفا می‌کنند.


آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی در خط مقدم ایجاد آرامش و فضای مناسب برای افکار عمومی در شرایط دشوار کنونی قرار دارد.


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) هم در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه این بانوی مطهره تصریح کرد: این بانوی شاخص جایگاهی دارد که با معرفی آن می‌توان به تبیین جایگاه زن در اسلام پرداخت و رسانه ملی به طور خاص از ظرفیت بسیار بالایی برای این کار برخوردار است.


آیت الله اعرافی نیز در دیدار  علی عسکری، رئیس رسانه ملی با قدردانی از عملکرد صداوسیما، بر ضرورت تقویت عملکرد برون‌مرزی این رسانه برای تببین و ترویج اسلام ناب محمدی تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار