تجلیل از سربازان نمونه ارتش در مراغه

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: در پادگان امام رضا (ع) مراغه از سربازان نمونه و خانواده‌های آن‌ها قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه در آیین طرح رجعت پادگان مراغه گفت: خدمت مقدس سربازی تمرین برای مقابله با سختی‌ها و دوری از خانواده برای آغاز زندگی جدید است.

سرهنگ سیفی  افزود: تمرین مستقل زندگی کردن از خانواده و حضور در لباس سربازی برای تامین امنیت کشور وظیفه‌ای مقدس و برعهده سربازان است.

او گفت: امنیت مرز‌ها، شهر‌ها و کشورمان با حضور سربازان عزیز در جای جای ایران اسلامی تامین می‌شود.

 فرمانده پادگان امام رضا (ع) گفت: سربازان در نیرو‌های مسلح  در بهترین شرایط و با بهره مندی از تمامی امکانات خدمت می‌کنند.

او افزود: در طرح رجعت در کنار تجلیل از سربازان نمونه، سربازان غایب از خدمت نیز دعوت می‌شوند تا در صورت تمایل به خدمت مقدس سربازی بازگردند.

سرهنگ سیفی افزود: سربازان غایب در صورت تمایل از مزایای طرح بهره‌مند می شوند و با فراق خاطر و انگیزه بیشتر به خدمت مقدس سربازی باز می گردند.

او گفت: در جمهوری اسلامی ایران سربازان جایگاه ویژه‌ای در نزد فرماندهان و کارکنان دارند و هرگونه بی احترامی به سربازان جرم محسوب می‌شود.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه و خانواده‌های آن‌ها تجلیل و مشکلات سربازان غایب با حضور والدین آن‌ها برای بازگشت به سربازی بررسی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار