اجرای ۴۲ طرح محرومیت زدایی در لارستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، گفت: ۴۲ طرح محرومیت زدایی و اشتغالزایی با مشارکت مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در مناطق و روستاهای محروم لارستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عیسی افسری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، بیان کرد:  طرح محرومیت زدایی در قالب اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس شامل، ساخت مسکن محرومان، آبرسانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های آموزشی و معیشتی به خانواده‌های نیازمند و دانش‌آموزان محروم  بوده است.

او، تصریح کرد: توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی از جمله ۵۰۰ بسته نوشت افزار، ۳۵ دستگاه تبلت و موبایل بین دانش‌آموزان نیازمند، اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و آزادی سه نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از جمله این اقدامت است.

افسری،  به برخی از اقدامات سپاه لارستان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با مشارکت و همراهی اداره‌های ذی‌ربط اشاره کرد و ادامه داد:  واکسیناسیون و معاینه رایگان چهار هزار راس دام سبک و سنگین در روستاهای لارستان با هدف مقابله با بیماری‌ها از دیگر اقدام‌ها و طرح‌های محرومیت زدایی بوده که در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس انجام شده اشت.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار