تهیه بانک اطلاعاتی جوانان نیازمند اعتبار

معاون امور جوانان استان کرمانشاه، تهیه بانک اطلاعاتی جوانان استان را نیازمند حدود یک میلیارد تومان اعتبار دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حسین زاده معاون امور جوانان استان کرمانشاه با اشاره به وجود حدود ۶۸۰ هزار جوان بین ۱۸ تا ۳۵ سال در استان کرمانشاه، گفت : هرچند بصورت کلی آماری از تعداد جوانان استان داریم، اما تاکنون اطلاعاتی از وضعیت آن‌ها تهیه نشده است.

او گفت : ما نمی‌دانیم چه تعداد از این جوانان بیسواد یا تحصیلکرده، متاهل یا مجرد، شاغل یا بیکار، سالم یا معلول، شهری یا روستایی و... هستند که بتوانیم برمبنای آماری که از وضعیت آن‌ها داریم، برنامه ریزی و تصمیم گیری کنیم.

معاون امور جوانان استان کرمانشاه افزود: براین مبنا، چندماه پیش در یکی از جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان، استاندار کرمانشاه دستور داد بانک جامع اطلاعاتی جوانان استان تهیه شود.

او افزود: پس از دستور استاندار، پروپزال بانک جامع اطلاعاتی جوانان استان را تهیه کردیم، اما اجرای آن نیازمند حدود یک میلیارد تومان اعتبار بود که درحال پیگیری برای جذب این اعتبار هستیم.

حسین زاده ادامه داد: البته استاندار را هم در جریان مشکلات مالی پیش روی تهیه این بانک اطلاعاتی قرار داده ایم که پیشنهاد داد از طریق طرح‌های ملی پیگیر اخذ این اعتبار باشم و در این راستا مکاتباتی را با امور جوانان کشور داشتیم.

او گفت: از طریق منابع استانی هم پیگیر جذب این اعتبار بودیم، اما باتوجه به اینکه اعتبارات امسال با محدودیت‌هایی مواجه شد، نتوانستیم از این منبع آن را جذب کنیم.

معاون امور جوانان استان تهیه بانک اطلاعاتی حوزه جوانان استان را انقلابی در تصمیم گیری‌های این حوزه دانست و گفت: با تهیه این بانک اطلاعاتی، می‌توانیم یک غربالگری از جامعه جوانان استان داشته باشیم و با چشمانی باز برای آن‌ها تصمیم گیری کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.