سرمربی تیم ملی فوتسال نظاره گر دیدار کراپ - گیتی پسند

دیدار تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان در حالی فردا برگزار می‌شود که این مسابقه یک مهمان ویژه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا سه شنبه با برگزاری ۶ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های این هفته ۲ تیم کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. همچنین این مسابقه یک مهمان ویژه خواهد داشت و آن هم حضور سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن بازی است.


بیشتر بخوانید


محمد ناظم الشریعه قرار است فردا به همراه میشائیل پطروس مربی دروازه بانان تیم ملی به قزوین رفته تا دیدار ۲ تیم کراپ و گیتی پسند اصفهان را از نزدیک تماشا کند. 

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در بازی هفته گذشته خود در برابر شهروند ساری موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند. همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم هفته گذشته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود.

دیدار تیم‌های فوتسال کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان فردا از ساعت ۱۵ در سالن بدون تماشاگر یادگارم امام (ره) قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار