کشف ۳۰ میلیارد ریالی اموال مسروقه با انهدام باند ۵ نفره

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره سارقان منزل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل مشابه، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی و مراجعه به محل‌های سرقت مشخص شد، سرقت‌ها توسط اعضای باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای انجام شده است، افزود: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی اعضای باند شناسایی و مشخص شد که سرکرده این باند تاکنون دو مرتبه روانه زندان شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

این مقام انتظامی اظهارکرد: تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام و ضمن دستگیری اعضای این باند، موفق شدند در بازرسی از این مکان، مقادیر فراوانی اموال و لوازم سرقتی کشف کردند.

سرهنگ کنجوریان اضافه کرد: با توجه به اموال کشف شده تاکنون ۸ تن از مال باختگان شناسایی و شکایت‌های آن‌ها برای رسیدگی توامان تجمیع شده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان با صدور قرار مناسب برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان این پایگاه قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار