راننده محوری، نسخه شفا بخش رشته بیمه‌ای شخص ثالث

طراحان آیین نامه جدید اعمال تخفیفات برای حفظ حقوق مترتب برای دارندگان تخفیف در خصوص شیوه‌های دیگر انتقال آن هم تدابیری اندیشیده‌اند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، انتقال تخفیف بیمه‌نامه شخص ثالث از بیمه‌گذار به خودروی مشابه مالک، والدین، همسر یا فرزندان بلاواسطه، از مصوبات بسیار ارزشمند مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود که در قانون جدید بیمه شخص ثالث برای حفظ منافع بیمه‌گذاران برداشته شده است.

تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای تهیه بیمه نامه شخص ثالث، حق مسلم کسانی است که با رعایت مقررات، قانونمداری، احتیاط و مسئولیت اجتماعی از مزایای قانونی بهره مند شده‌اند و طبیعتا حق تقدم آنان برای استفاده از این مزیت خاص، محفوظ است.

طراحان آیین نامه جدید اعمال تخفیفات بیش از هر مولفه دیگری برای حفظ حقوق ذینفعان اصلی، برنامه ریزی کرده‌اند و حتی برای حفظ حقوق مترتب برای دارندگان تخفیف در خصوص شیوه‌های دیگر انتقال آن هم تدابیری اندیشیده‌اند.


بیشتربخوانید


بی تردید تبصره ماده شش قانون بیمه اجباری شخص ثالث می‌تواند از نشانه‌های آشکار اعتمادسازی و حفظ حقوق بیمه گذارانی باشد که پیش از این نگرانی‌هایی برای هدررفت سال‌های قانونمداری خود بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خدا کند اجرایی شود
آخرین اخبار