مراقبت‌ها نباید به امید واکسن کرونا کاهش یابد

تزریق واکسن کرونا در خراسان جنوبی، تازه آغاز راه است و تا ریشه کنی کرونا همه باید خطر مرگبار این بیماری را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی امروز در نشست این کمیته گفت: واکسیناسیون کرونا نباید این ذهنیت را در مردم به وجود آورد که اوضاع به حالت عادی برگشته است، بلکه مردم باید همچنیان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او با تأکید بر تداوم مراقبت‌های بهداشت فردی افزود: واکسن کرونا ما را از رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بی نیاز نمی‌کند، بلکه ضروری است حداقل تا یک سال آینده کرونا را جدی بگیریم تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

روز‌های سختی در پیش است!

نبی زاده مدیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا در ادامه با نگرانی از خیز ملایم کرونا در استان، گفت: ورود شهرستان قاینات به وضع نارنجی نشان می‌دهد وضعیت استان بسیار شکننده است و در صورت عادی پنداری مردم ممکن است در شرایط بسیار سختی قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه اسفند ماه همراه با خرید‌های نوروز و افزایش تجمع هاست، بیان کرد: در صورتی که خرید‌های نوروزی مدیریت نشود ممکن است اسفند و نوروز خطرناکی را به لحاظ افزایش مبتلایان و مرگ و میر در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.