نویدکیا: اعتماد بیش از حد هواداران سپاهان شرایط را برای من سخت کرده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نوید کیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ارتباط با دلایل حضور خود در این تیم عنوان کرد: یکی از مهمترین دلایل قبول پیشنهاد سرمربیگری سپاهان، شخص محمدرضا ساکت مدیر عامل این تیم بود. برای حضور در سپاهان با رحیمی، مدیرعامل سابق سپاهان، حاج رضایی و مایلی کهن مشورت کرم. این دوستان به من برای انجام این کار اعتماد دارند، برای همین اعتماد به نفس من برای قبول این پیشنهاد بیشتر شد.

او ادامه داد: بعد از این مسائل تنها این موضوع می‌ماند که من و همکارانم چه عملکردی را از لحاظ فنی در سپاهان داشته باشیم. این موضوع هم تنها به خودمان به عنوان کادر فنی باز می‌گردد. بعد از همه این مسائل و صحبت با هیئت مدیره و مدیرعامل تیم قراردادی ۳ ساله بستم.

نویدکیا درباره اعتماد هواداران سپاهان به او گفت: اعتماد هواداران شرایط را برای من سخت کرده است. اگر علاوه بر اعتماد، انتقاد نیز بود شرایط کمی قابل تحمل‌تر بود.

نویدکیا در ارتباط با وضعیت این تیم با توجه به همه گیری ویروس کرونا عنوان کرد: همه گیری این ویروس برای ما مهم است. به بازیکنان تیم گفته ایم که هر کسی به این ویروس مبتلا شود حداقل یک ماه  نمی‌تواند تیم را همراهی کند. ماه یک دهم فصل فوتبالی است که همین باعث می‌شود که بازیکن مبتلا به کرونا یک دهم قرارداد خود را از دست بدهند.

نوید کیا در ارتباط با روش بازی این تیم در این فصل عنوان کرد: از روز اول به همه بازیکنان گفته شده بود که ما با سیستمی سخت بازی خواهیم کرد. اگر بخواهم واقعیت را بگویم ما در حال حاضر بدون هافبک دفاعی بازی می‌کنیم. تمام هافبک‌های ما در زمین  وظایف دیگری دارند.

او ادامه داد:، اگر ما یک هافبک دفاعی در تیم خود داشتیم شاید این تعداد گل را دریافت نمی‌کردیم و در شرایط دفاعی وضعیت بهتری داشتیم. در کل از لحاظ ساختار دفاعی کمی مشکل داریم که به امید خدا به مرور زمان سعی می‌کنیم این مشکل را حل کنیم. من به عنوان مربی می‌دانم که سبک بازی ما علاوه بر نتایجی که گرفتیم مشکلاتی هم دارد.

سرمربی سپاهان درباره سایر تیم‌های مدعی لیگ برتر عنوان کرد: پرسپولیس به دلیل ثباتی که دارد به خوبی با زدن تنها یک گل بازی‌های را می‌برند. تیم استقلال نیز مهره‌های خوبی دارد.

او ادامه داد: صنعت نفت نیز بازی‌های خوبی انجام داده است. حتی تیم مس رفسنجان هم در طول ۹۰ دقیقه نظم تاکتیکی خود را از دست نداد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.