فرماندار دشت آزادگان:

کاهش ابتلا به کرونا در دشت آزادگان با همکاری همه جانبه میسر می‌شود

سیلاوی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در دشت آزادگان گفت: مقابله با انتشار بیش از پیش کووید-۱۹ با همکاری همه جانبه میسر می‌شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به این ویروس خطرناک و لزوم رعایت جدی‌تر اصول بهداشتی و خودداری از حضور در تجمع‌های غیرضروری، تدوین برنامه‌های موثر برای جلوگیری از شیوع بیش از پیش این بیماری ضروری است.

او با تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم مقابله با این بیماری فعال هستند، افزود: امیدوارم با تداوم و تقویت حس مسئولیت پذیری اجتماعی در عمل به توصیه‌های بهداشتی، قدردان زحمات آن‌ها باشیم.

سیلاوی با تاکید بر آمادگی لازم در بیمارستان ها، مراکز امدادی و بهداشتی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته از افراد مبتلا در روز‌های گذشته مشخص شده که اکثر مبتلایان در تجمع‌هایی مانند فاتحه خوانی و یا در تالار‌های عروسی حضور داشتند و بی توجهی آن‌ها نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این اماکن باعث تعطیلی همه تالار‌ها و همچنین لغو مراسم‌های و فاتحه خوانی در مساجد و اماکن عمومی در شهرستان شد.

فرماندار دشت آزادگان استفاده مستمر از ماسک از سوی کارکنان ادارات و بانک‌ها، جلوگیری از ارائه خدمات به مراجعینی که قوانین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همچنین راه اندازی میز خدمت در همه ادارات شهرستان را ضروری دانست و بیان کرد: با تشکیل تیم‌های ویژه و منطقه بندی شهرستان سعی خواهیم کرد در روز‌های آینده کنترل بیشتری بر این ویروس داشته باشیم، همچنین فعالیت ادارات نیز باید بصورت یک سوم دور کار تداوم داشته باشد.

او ضمن درخواست از اهالی شهرستان در خصوص لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمع، مهمانی‌ها و به ویژه فاتحه خوانی‌ها و عروسی‌ها ادامه داد: شهروندان در صورت بروز علائم تنفسی، ضمن رعایت فاصله ایمن با دیگران و استفاده از ماسک به مرکز سرپایی غربالگری مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.