توزیع لاستیک با نرخ دولتی در نکا

۵ هزار و ۶۰۰ حقله لاستیک به ناوگان باری و مسافری شهرستان نکا با نرخ دولتی تحویل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مصطفی قدمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نکا گفت: بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ حقله لاستیک به ناوگان باری و ۵۶۶ حلقه لاستیک به ناوگان مسافری از ابتدای آبان ماه تاکنون با نرخ دولتی به رانندگان شهرستان نکا تحویل شده است.

او افزود: مسئولیت توزیع لاستیک شهر‌های مرکزی و شرق استان مانند سوادکوه، قائمشهر، ساری، بابل، کیاکلا، جویبار، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نکا است.

قدمی گفت: بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در این مدت به اداره مراجعه و جهت دریافت حواله لاستیک ثبت نوبت کرده اند که  پس از بررسی‌های لازم و احراز شرایط، نسبت به تماس و دعوت از رانندگان جهت دریافت حواله اقدام می‌شود.

او افزود: سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام شد  و با هماهنگی انجمن‌های صنفی رانندگان در بین متقاضیان در حال توزیع است.

قدمی گفت: ما به التفاوت نرخ لاستیک‌های دولتی با نرخ آزاد، در حدود ۱۵۰ میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نکا افزود: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.