کاخ آرزو‌های لاکچری نشین‌ها در آمل بر باد رفت

سه ویلای غیرمجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در لاریجان آمل تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۳ واحد ویلایی با عرصه و اعیان ۲ هزار و پانصد مترمربع در اراضی کشاورزی لاریجان به ارزش ۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

او افزود: به دنبال وقوع سه فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستا‌های نمار، کفاکلری و پنجاب بخش پایین لاریحان با پیگیری اداری مرکز جهاد کشاورزی باییجان با همکاری دادستان و نیروی انتظامی، بخشداری و دهیاری، تبصره ۳ قانون حفظ کاربری اجرا و زمین قابلیت کشاورزی پیدا کرده است.

اسلامی گفت: پس از ارائه موارد قانونی از سوی مسولان و کارشناسان ذیربط این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام به احداث بنای مسکونی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، ۳ فقره بنای مسکونی در زمین‌های کشاورزی روستا‌های نمار، کفاکلری و پنجاب با مجموع عرصه و اعیان ۲۵۰۰ متر قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار