سردار بوعلی:

تبیین هنرمندانه کار جهادی تاثیرگذار است

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه تبیین هنرمندانه کار جهادی بسیار تاثیرگذار است، تبلیغ هنرمندانه کار خالصی که جهادگران انجام میدهند را زمینه‌ساز تداوم کار خیر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ یدالله بوعلی در آیین گشایش نخستین دوره توانمندسازی هنری و رسانه‌ای جهادگران فارس با عنوان "رساف" که به صورت مجازی برگزار شد، با تاکید بر اینکه ارتقا توانمندی‌های رسانه‌ای گروه‌های جهادی یک موضوع بسیار مهم است، گفت: تبیین، تبلیغ و فرهنگ سازی کار جهادی به عنوان یک فرهنگ مورد تاکید در دین اسلام یک مسئله اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این فرمانده ارشد نظامی سپاه با تاکید بر اینکه در دنیای امروز تبیین هنرمندانه کار جهادی می‌تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار دهد، اظهارکرد: تبلیغ هنرمندانه کار خالصانه جهادگران و انتقال این پیام به مخاطب می‌تواند هزاران کار خیر دیگر را نیز در پی داشته باشد.

او با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که حرکت های اسلامی را بدنام و کمرنگ کنند، گفت: کارهایی که با نیت خیر و محرومیت زدایی انجام می‌شود یکی از مولفه‌های تبلیغ موثر کارکرد جوانان مومن و حزب اللهی است.

سردار بوعلی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی و اندیشه آن در برابر همه عالم کفر صف آرایی کرده است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی می‌توانند فعالیت خود را فراتر از جغرافیای کشور بعنوان یک الگو به سراسر جهان اسلام معرفی کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فارس دارای یک فرهنگ اصیل و ریشه دار و ظرفیت‌های عظیم است، گفت: گواه این فرهنگ غنی و شایستگی جوانان این استان تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب اسلامی است و فارس می‌تواند مبدا معرفی حرکت‌های جهادی به عالم باشد.

او با تاکید بر اینکه سپاه فارس همواره آماده هم افزایی با گروه‌های جهادی است، افزود: شخصا به گروه‌های جهادی علاقمند هستم و شما جوانان نیز می‌توانید در هر عرصه‌ای که کشور نیازمند است حضور پیدا کنید و کمک کنید.

بوعلی تاکید کرد: شبکه گسترده و فراگیر گروه‌های جهادی باید در فارس بصورت منسجم تشکیل و ظرفیت‌های هنری و رسانه‌ای سپاه فجر بیش از پیش در راستای معرفی فعالیت‌های جهادی به کار گرفته شوند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: دوره توانمند سازی رساف طی ۲ ماه در قالب ۷ پروژه پودمانی برگزار می‌شود. در این دوره که بصورت مجازی برگزار می‌شود بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای گروه‌های جهادی از سراسر استان فارس حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار