اعزام اسکی باز فارس به مسابقات جهانی ایتالیا

فروغ عباسی برای کسب بهترین نتیجه راهی رقابت‌های آلپاین ایتالیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نوید عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: تیم ملی اسکی آلپاین زنان و مردان ایران صبح امروز برای حضور در مسابقات جهانی اسکی آلپاین، ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد.

او، بیان کرد: عباسی در این رقابت‌ها در بخش مارپیچ کوچک با رقبا مسابقه می‌دهد و پوریا ساوه‌شمشکی، سید مرتضی جعفری، بهنام کیاشمشکی و نیما بها، عاطفه احمدی، مرجان کلهر و صدف ساوه ‌شمشکی دیگر نفرات تیم ملی اسکی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهند بود.

مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا دامپتزو ایتالیا در حال برگزاریست و تا سوم اسفندماه ادامه دارد.

فروغ عباسی متولد ۲۴ شهریور ۱۳۷۲ در شهر شیراز است و سابقه حضور در دو المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ زمستانی را دارد.

عباسی در دوره بیست و دوم بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی روسیه به عنوان چهل و هشتم دست یافت و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ یانگ کره جنوبی، با زمان دو دقیقه و چهار ثانیه و شش صدم ثانیه به عنوان چهل و نهم دست یافت.

کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در تورنمنت بین المللی اسکی آلپاین در لبنان، عنوان مدال‌های طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری و کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات آسیایی اسکی از دیگر افتخارات فروغ عباسی بشمار می‌رود و در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ علاوه بر پرچمداری کاروان اسکی ایران، مشعل این بازی‌ها را هم به مسافت ۲۰۰ متر حمل کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار