پیشنهاد نجومی تراکتور به ستاره ماشین سازی

معاون ورزشی باشگاه تراکتور از پیشنهاد ۸ میلیاردی سرخپوشان تبریزی به پیمان بابایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه تراکتور برای تقویت خط حمله خود قصد دارد پیمان بابایی را جذب کند؛ به همین علت مسئولان باشگاه مذاکراتی با این بازیکن داشته‌ و مبلغ ۸ میلیارد تومان به او پیشنهاد داده‌اند.  

علیرضا رحیمی، معاون ورزشی باشگاه تراکتور ضمن تایید این مطلب گفت:  پیمان بابایی بازیکن خوبی است و ارتباط خوبی هم با تراکتور دارد.  بابایی یک و نیم سال با ماشین سازی قرارداد دارد و اگر این باشگاه تبریزی اجازه ندهد، او  نمی‌تواند به تیم دیگری برود. در حال حاضر مبلغ  ۷۲۰ میلیون تومان قرارداد این فصل بابایی است و  او برای فصل بعد  مبلغ هشتصد میلیون تومان می‌گیرد. باشگاه استقلال طی نامه‌ای به ماشین سازی اعلام کرده است که مبلغ رضایت نامه بابایی را می‌دهد. همچنین ما  هم  برای جذب بابایی باید علاوه بر مبلغ قرارداد، پول رضایت نامه را بدهیم.

او درباره مبلغ پیشنهادی تراکتور به بابایی گفت:  بابایی خواستار افزایش مبلغ قراردادش شده است و مشکلی با این موضوع نداریم. فقط باید مدت قراردادش هم افزایش یابد. ما قصد داریم با بابایی قرارداد ۲/۵ ساله با مبلغ ۸ میلیارد تومان ببندیم و  یک میلیارد برای امسال، ۲ میلیارد برای سال دوم و ۵ میلیارد برای سال آخر به او بدهیم.  اگر بابایی امروز اراده کند، ما قرارداد ۸ میلیاردی را با آپشن‌های مختلف در اختیارش قرار می‌دهیم و حق فسخ ۱۵۰ هزار یورویی هم وجود دارد.

او در پایان گفت:  بابایی تا فردا فرصت دارد تا به پیشنهاد باشگاه تراکتور پاسخ بدهد و این موضوع را به اطلاع مدیر برنامه اش رسانده‌ایم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاکر
۱۶:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
لعنت به تیم های بیت المال خور که الکی قیمت این بازیکن رو بالا بردند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
حیف نیست آدم در تراکتور بازی کند؟ با این تیم بی انضباط و تماشاگران خاص اش؟.بابایی در ماشین سازی می ماند مگر اینکه زنوزی او را فراری دهد.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
حرف زدن بلد نیستی لااقل سکوت کن
Iran (Islamic Republic of)
[اشکان
۱۳:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
قبول دارم
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۳۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
به امید روزهای رویایی در تراکتور همراه با کسب جام های سه گانه
Iran (Islamic Republic of)
مازنی
۱۴:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
پیمان با تراکتور قراداد دلی امضا میکند برای پول به تراکتور نمیاد برای شادی ما هواداران میلیونی میاد انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۳:۵۳ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
چه فایده
آخرش هیچی نمیشین تو لیگ
آخرین اخبار