راه‌اندازی نخستین واحد سیار تمام الکترونیک بانک ملی درکردستان

مسوول روابط عمومی امور شعب بانک ملی کردستان گفت:در راستای توسعه بانکداری دیجیتال نخستین واحد سیار بانک ملی استان کردستان راه‌اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صلاح پویا مسئول روابط عمومی امور شعب بانک ملی کردستان گفت دستگاه واحد سیار تمام الکترونیک بانک ملی مجهز به یک دستگاه VTM (خودبانک)، ۲دستگاه کش لس، یک دستگاه خودپرداز و یک دستگاه کارت هدیه است.

او با اشاره به اینکه دستگاه‌های VTM سطح وسیعی از خدمات را به مشتریان حقیقی و حقوقی بانک‌ها ارائه می‌دهند، اضافه کرد: این دستگاه نسل جدیدتر و پیشرفته‌تر خدمات بانکداری دیجیتال است.

مسوول روابط عمومی امور شعب بانک ملی کردستان با اشاره به اینکه یک بانکدار هم در این واحد مستقر شده است، افزود: سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران با شرایط خاص و ویژه انعطاف پذیر بوده و در مناطقی که خدمت رسانی در آنها به صورت مقطعی مورد نیاز باشد اجرایی می شود.

او افزود:این سامانه دستگاه‌های بانکداری غیر حضوری را در خود جای داده و در هر زمان و هر مکان ارائه خدمات به مشتریان را فراهم کرده و امکان دریافت و پرداخت وجه ، پرداخت مبلغ چک ، افتتاح حساب ، صدور کارت هدیه ، خرید شارژ ، صدور دسته چک ، پرداخت قبض و … در این سامانه فراهم است.

پویا با اشاره به اینکه تاکنون ۶ استان کشور از دستگاه شعبه سیار بانک ملی بهره‌مند هستند که یکی از آن‌ها کردستان است، اعلام کرد: ۲۵ میلیارد ریال برای نخستین واحد مجهز سیار بانک ملی استان هزینه شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.