اهدای ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات پزشکی

خیران ۱۰ دستگاه اکسیژن ساز در قالب کمپین «نفس هدیه کنیم» به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر خراسان جنوبی اهدا کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه رونمایی از تجهیزات اهدایی به بانک امانات پزشکی هلال احمر استان گفت: این تعداد دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیران به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای استفاده بیماران تنفسی در اختیار بانک تجهیزات پزشکی هلال احمر قرار گرفت.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا این جمعیت با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران کووید ۱۹ کمپین «نفس هدیه کنیم» را راه‌اندازی کرده است.

رضایی با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان افزود: ۳۴۸ کالا و تجهیزات پزشکی به تعداد ۱۸ قلم شامل ویلچر، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور، تشک مواج، تخت بیمارستانی در این بانک‌ها نگهداری می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیازمندان با مراجعه به این بانک‌ها می‌توانند به صورت رایگان از کالای پزشکی مورد نیاز برای دوره درمان بیمار خود از آن استفاده کنند.

او افزود: بانک‌های امانات پزشکی در راستای کمک به اقتصاد خانواده‌های بیماران کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان و کمک به بیماران در راستای عدم مراجعه به بیمارستان‌ها و بهبود شرایط روحی نقش مؤثری دارند.

رضایی گفت: خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار