دستگیری ۲ سوداگر مرگ در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی این شهرستان حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند، که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان یک سواری پژو ۴۰۵ را مشاهده و به آن مشکوک شدند که پس از شناسایی خودرو به راننده آن دستور ایست دادند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران متواری شد که مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.