سرمایه گذاری ۴۲۰ میلیارد ریالی برای احداث هتل در شهرستان سرعین

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ۴۲۰ میلیارد ریال برای احداث پنج هتل آپارتمان در شهرستان سرعین سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان سرعین و لزوم توسعه واحد‌های اقامتی و زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان پنج باب هتل‌آپارتمان در سرعین راه‌اندازی شد.

او افزود: این واحد‌های اقامتی با سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهر توریستی سرعین راه‌اندازی شده و آماده افتتاح و بهره‌برداری برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران ورودی به منطقه است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: با فعالیت این هتل‌آپارتمان‌ها برای ۳۶ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

کیسان با اشاره به صدور موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان گفت: تلاش و جدیت بر این است تا صدور موافقت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به دور از بروکراسی اداری انجام شده و زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار