رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان مراکز آموزشی شهرستان‌های کرج و فردیس با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مراکز آموزشی در سطح شهرستان‌های کرج و فردیس، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۲ نفر از سارقان ابتدا مراکز آموزشی فاقد نگهبان را شناسایی کرده و در ساعات پایانی شب با شکستن و تخریب درب وارد مراکز شده و اقدام به سرقت اقلامی مانند: کامپیوتر، لپ تاپ، پرینتر و پروژکتور می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کارآگاهان با تحقیق از محل‌های وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان دخیل در این سرقت‌ها شده و پس از شناسایی مخفیگاه آن‌ها در شهر کرج، در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به کشف تعداد زیادی اقلام مسروقه از قبیل: مانیتور، پرینتر و .. از مخفیگاه سارقان، افزود: سارقان که پس از دستگیری چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خودشان نمی‌دیدند، لب به اعتراف گشوده و تاکنون به ۱۲ فقره سرقت از مراکز آموزشی اقرار کرده اند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده گفت: پس از تکمیل پرونده، متهمان به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.